Pôvodná družstevná myšlienka, ktorá vznikla v 19. storočí, bola založená na princípoch solidarity, osobnej zodpovednosti a zrieknutí sa pomoci zo strany štátu. Týmto spôsobom sa dodnes spájajú malé, stredné, ale aj veľké firmy napríklad pri nákupe tovaru. História družstva SPORT 2000 začala v Rakúsku v roku 1972, kedy sa desať predajcov športových potrieb spojilo v nákupné združenie. Koncept bol rýchlo úspešný. Už v roku 1974 vzrástol počet členov na 107. Česko a Slovensko sa pripojili rakúskemu družstvu ako licenčná krajina v roku 2002. K dnešnému dňu sa k družstvu SPORT 2000 pripojilo celkom 290 rakúskych, 42 českých a 24 slovenských nezávislých obchodníkov. Potešujúci vývoj pre Dr. Schwartinga, člena predstavenstva SPORT 2000:
„Vyrástli sme ako popredné družstvo v kvalitatívnom maloobchodnom predaji športových potrieb, ktoré je utvárané DNA každého jednotlivého predajcu. Možnosť zachovať si ako maloobchodník vlastnú individualitu, a pritom mať zázemie silného združenia je to, čo nás ako komunitu odlišuje.“
Viac o tom, čo znamená byť partnerom SPORTu 2000, sa dozvieš v rozhovore s Dr. Schwartingom.
Stať sa partnerom SPORTu 2000 má množstvo výhod, prečítaj si o nich.
SPORT 2000 je spoločenstvo ľudí, ktorí žijú športom. Spoločne sme vytvorili skupinu, ktorá kladie dôraz na kvalitu a odborné znalosti. Naše poslanie a víziu pre SPORT 2000 prežívame spoločne. Českí obchodníci majú v rakúskej centrále prístup k exkluzívnym značkám za top ceny a oporu silného medzinárodného združenia.
Ako spoločnosť s koreňmi v športovom maloobchode sme silným a spoľahlivým partnerom pre predajcov, zamestnancov, dodávateľov, zákazníkov aj naše okolie.
Naša značka znamená kvalitu. SORTIMENT, PORADENSTVO a SLUŽBY – piliere, ktoré vytvárajú náš hodnotový reťazec pre športový maloobchod, od ktorého sa odvíjajú naše myšlienky a kroky.
V SPORTe 2000 sa stretávajú ľudia. Spoločne s našimi obchodníkmi, zamestnancami, dodávateľmi a zákazníkmi žijeme vo svete, kde každý deň môže byť úspešnejší.
Ochrana životného prostredia a zdrojov je zakotvená v činnosti celej spoločnosti SPORT 2000. Ohľaduplnosť k životnému prostrediu je pre všetkých predajcov a zamestnancov samozrejmosťou a odráža sa v obchodných procesoch šetriacich zdroje a v dizajne sortimentu výrobkov.
#spoločneúspešnejší